Johtokunta tiedottaa:

Johtokunnan päätöksellä kauriinmetsästys on PÄÄTTYNYT metästyskauden 2021-2022 osalta 13.12.2021 alkaen.

Jäsenmaksujen toimituksissa on ollut häiriötä.

Mikäli et ole saanut jäsenmaksua, ole yhteydessä jäsensihteeri Joni Pirhoseen. Jäsenmaksut lähetetään kootusti mestästäjäliiton järjestelmästä, joten ÄLÄ maksa jäsemaksua suoraan seuran tilille ilman eri ohjetta.

Huom. Nykyään kun Ylihärmän metsästysyhdistyksen jäsenmaksut tulevat metsästäjäliiton kautta, on hyvä pitää myös alkupeäinen lasku tallessa kuitin lisäksi. Esimerkiksi aselupaa haettaessa, poliisille ei välttämättä riitä pelkkä pankista tulostettu maksukuitti osoitukseksi seuran jäsenyydestä, kun kuitissa ei ole suoraa mainintaa Ylihärmän metsästysyhdistyksestä. Mikäli laskua ei ole tallessa ja tarvitset osoituksen jäsenyydestä, ole yhteydessä jäsensihteeriin.

Kesäkokous pidetään perjantaina 31.7.2020 klo 18.00 Ekohovilla.

Sääntömääräisten asioiden lisäksi asialistalla muun muassa valkohäntäpeuran metsästyksen toteutuksesta päättäminen.

Varislintujen poikkeuslupa 2019-2023.

Poikkeusluvalle on saatu jatkoa vuosille 2019-2023 koskien tiettyjä alueita. Lue lisää ”riistanhoito” osiosta.

2018 kesäkokouksen pöytäkirja julkaistu kokoukset osiossa.

Ylihärmän TRAP -mestaruuskisan tulokset 2018:

1. Veeti Härkönen 22 k.
2. Tuomas Haukkala 20 k.
3. Jyrki Holm 20 k.

4. Pasi Ikola 19 k.
5. Mika Elgland 18 k.

Ylihärmä voitti ottelun Kanta Kauhavaa vastaan suorastaan ylivoimaisesti.

Ylihärmän metsästysyhdistyksen lippalakki hankittavissa!

Seura on hankkinut 100 kappaleen erän kuvan mukaisia lippalakkeja. Omansa voi lunastaa itselleen 10€:n (varaa tasaraha) hintaan seuran tilaisuuksissa tai seuraavilta johtokunnan jäseniltä: Jyrki Holm, Ville Kuoppala, Mika Elgland. Myös muut johtokunnan jäsenet saavat käsivaraston elokuun aikana.

– Kokoukset välilehdestä löydät kesäkokousien ym. Pöytäkirjat